Hi ha mercats que, si bé per la creativitat inicial d'un anunciant/agència, per que el seu mercat demanava un canvi o per pura casualitat, han esdevingut paradigmes de la bona creativitat en publicitat.
Sempre he cregut que els productes d'insecticides, han explotat i ho segueixen fent totes les metàfores i sortides possibles que envolta els seus productes. Sóc persona de poca memòria i de moltes llibretes on apuntar tot allò que cau del meu cap i trepitjo sense voler, però aquests 3 anuncis els retinc a la memòria des de fa anys:
El darrer, una obra d'art
La simplicitat i la complicitat que tots tres aconsegueixen amb el privilegiat que els contempla, és una mostra d'enginy, perspicàcia, subtilitat...Tantes coses!
Els darrers que m'he trobat en el meu personal trajecte a Ítaca, segons la meva humil i gairebé desatinada opinió, no arriben a assolir aquestes fites, tot i que destaquen per ser potents, sorpresius i reconeixibles. El target és ampli, i per tant, possiblement en aquest sentit és més fàcil d'assimilar que els anteriors (desconec si els anteriors van ser creats tan sols per a festivals...).
0 comentarios:
Publicar un comentario