WELCOME HOME | take off your shoes, please.

viernes, 11 de septiembre de 2009

Si mai tens formigues al cap, no et caldrà laca.

Hi ha mercats que, si bé per la creativitat inicial d'un anunciant/agència, per que el seu mercat demanava un canvi o per pura casualitat, han esdevingut paradigmes de la bona creativitat en publicitat.

Sempre he cregut que els productes d'insecticides, han explotat i ho segueixen fent totes les metàfores i sortides possibles que envolta els seus productes. Sóc persona de poca memòria i de moltes llibretes on apuntar tot allò que cau del meu cap i trepitjo sense voler, però aquests 3 anuncis els retinc a la memòria des de fa anys:

El darrer, una obra d'art


La simplicitat i la complicitat que tots tres aconsegueixen amb el privilegiat que els contempla, és una mostra d'enginy, perspicàcia, subtilitat...Tantes coses!

Els darrers que m'he trobat en el meu personal trajecte a Ítaca, segons la meva humil i gairebé desatinada opinió, no arriben a assolir aquestes fites, tot i que destaquen per ser potents, sorpresius i reconeixibles. El target és ampli, i per tant, possiblement en aquest sentit és més fàcil d'assimilar que els anteriors (desconec si els anteriors van ser creats tan sols per a festivals...).


0 comentarios: