WELCOME HOME | take off your shoes, please.

sábado, 12 de septiembre de 2009

Guiness.

Aquells que hem tingut la sort de poder gaudir de Temple Bar, i rebre una senyora bronca per part del cambrer per no haver esperat a que la Guiness reposi, entenem els anuncis de la marca de l'arpa.

Entenem el seu missatge, i en alguns casos, gaudiem de la seva transmissió. Jonathan Glazer, realitzador de Surfer i Swimblack, deixa clar amb les seves maneres, que les pretensions inicials no eren ni molt menys publicitar simplement una cervesa. Si més no, la pròpia marca ho deixa ben clar al seu museu, dedicant una gran zona a la seva publicitat.

Són moltes maneres d'explicar un mateix concepte. Totes tres diferents. Dos directors diferents. Tres estils d'arribar a un mateix target. Tres formes d'emocionar, de sorprendre o de dibuixar un somriure.

Faig referència, no tant a la creativitat o a l'el·laboració del concepte (està clar que són perfectes i trobats a la mida del producte), sinó a la realització i a la posada en escena de tots tres spots. Surfer, és una delicatessen audiovisual.




Si l'altre dia parlàvem del paradigma de la creativitat en el mercat dels insecticídes, en el de les cerveses, està clar qui està, com a mínim, al podi.

PD: renovació dels links setmanals.
1. Visca Sputnik i la Generació X.
2. Ahir, Les Rambles, a les 3:00 am, era un desert.
3. Preparant el fi de festa.

0 comentarios: