WELCOME HOME | take off your shoes, please.

domingo, 29 de marzo de 2009

...que "no se puede vivir del amor". El poder de l'insight.

A tots ens agrada l'amor. Aixecar-se al costat de qui estimes, demostrar-li i rebre quelcom més que un llibre cada 23 d'abril. Sorprendre i ser sorprès. Aquelles pessigolles per l'estòmag i tal. L'amor està molt bé. Però...és suficient? La resposta és no.

En el meu cas, ja fa temps que vaig descbrir que no podia viure sense música, i és que sóc un iPod amb barba. Sempre estic seguint el ritme del(s) bombo(s) de la bateria d'una cançó mentre viatjo en metro o simulant a l'aire els acords de guitarra o baix mentre camino pel carrer. Encara no sé perquè no m'he presentat a cap concurs d'air guitar.

Fins aqui, genial. Necessito amor i música (si juntes els dos conceptes, la cosa pot ser històrica). Però, i en publicitat, de què no es pot viure? Uff...de moltes coses. Però si tinc clara alguna cosa, és que sense insight, no hi ha res a fer. És com caminar sense rumb, sense destí, i sense cap guia que t'ajudi a trobar-lo. És un rumb que no es fàcil de trobar, que s'amaga amb por de ser trobat, i és que conèixe'l implica una avantatge per aquell que ho fa. Conèixer les motivacions del teu target, què vol i què li preocupa, és quelcom pel que pagaríem bastant, a l'hora de fer una campanya.

Per aquells als que us costa tant com a mi trobar els insights, us deixo música, per a que com a mínim, gaudieu mentre seguiu buscant.

0 comentarios: